måndag 28 mars 2011

Bättre & bättre dag för dag

Så kan man sammanfatta min helg. Fredagen var inget vidare, på kvällen hade jag så låg energinivå att jag blev jättestressad. Jo jag vet det hade varit bättre att vila än att stressa omkring men det är lätt att vara efterklok. På lördagen var vi till sportaffären & köpte skor. Jag slog till på ett par Reebook Easytone. Skor med inbyggda luftkuddar som aktiverar muskler i benen. Vet inte så mycket om dom men de var så sköna att gå i, härlig dämpning av luftkuddarna. Nu låter det väl som jag har panik inför badsäsongen när jag köper både specialskor & vristvikter. Men nej, inte alls.. Jag vill bli starkare i benen, har alltid varit ganska svag i benen. Nu när jag inte kan göra de stående i ashtangan pga min onda svanskota måste jag träna benen på annat sätt. Min man köpte en mountain-bike, han har funderat länge på det. Jag är så glad att han också är sugen på att träna!

2 kommentarer:

  1. Tycker det låter vettigt när du vill bli starkare i benen. Ska bli spännande att följa :) Och man kan väl hitta olika vägar till sitt välbefinnande precis som du gör.

    SvaraRadera
  2. Tack för det! Allt har sin tid.. Kram

    SvaraRadera