onsdag 9 mars 2011

Medium

Tror inte jag direkt lyckades vara totalt närvarande i möten som jag skrev om igår. Det kräver träning, att vara här och nu, man måste nog träna varje dag. En av deltagarna på yinyogan utbildar sig till medium och behövde någon att träna på så jag anmälde mig frivilligt. När jag anmälde mig trodde jag att hon kanske gjorde healing men hon "kommunicerade med den andra sidan".. Jag har aldrig varit på något sådant förut så jag kände mig lite nervös... Vi träffades innan yogapasset igår. Spännande och lite läskigt, men det som kom fram var ett väldigt lättsamt budskap. Hon beskrev en person som jag kände igen som en släkting till min man som nyligen har dött. Ska inte gå in på detaljer men budskapet jag fick var att ta vara på varandra och att ta livet mer lättsamt. Det tycker jag var fint!!

3 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Åh, vad spännande! Ja, det är ett jätte bra budskap, att ta vara på varandra och ta livet mer lättsamt - jag tar det till mig.

    Namaste!

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera
  2. Hej, härligt att du är tillbaka:-). Kram Ulrika

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Ja, det är skönt att vara tillbaka, både på internet och på mattan.

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera