måndag 14 mars 2011

Tjejmiddag

Det har varit en ganska trött helg. Startade den med min årliga tjejmiddag på fredagkvällen. Lilla M var sjuk på torsdagen så jag hade haft tid att städa & byta gardiner innan. Skönt för det brukar alltid bli lite stressigt när man ska fixa en trerätters på fredagkvällen. Dessutom hade jag otroligt stor hjälp av Stora K som bara blir mer & mer matlagningsintresserad. Hon slängde ihop en otroligt god cheesecake med vit choklad. Tacksam:-)..
MENY (med länkar)
Cheescake med vitchoklad & aprikoser


Tjejmiddagen var hur trevlig som helst. Glad att ha så härliga vänner! Resten av helgen blev lite trött då lilla M är krasslig & inte sover så bra. Igår var jag vikarie på mysore-yogan. Härligt att hjälpa yogisar. Men blir lite trött på min onda svanskota som gör sig påmind så fort jag ska visa någon asana. Har hittat en yinyoga workshop inte så långt hemifrån som jag är sugen att gå på. Kanske det helt enkelt är så att det här är mitt yinyoga-år..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar