tisdag 22 mars 2011

Träningsnoja?

Mina vikter köpte jag hos Intersport. 140:-= billigt.
Eftersom jag själv prioriterar Yinyogandet just nu så tänker jag att jag måste aktivera mina muskler. Utöver yogan brukar jag gå promenader med hundarna. Eftersom tid är en bristvara hos mig tänker jag att jag borde lägga lite mer tyngd i träningen. Så nu har jag köpt ett par fotledsvikter med ett kilo på varje ben.. Provade igår kväll men kände inte jättemycket..  I min egen yinyoga lägger jag in lite mer armbalanser så man inte tappar musklerna helt...

4 kommentarer:

  1. Hm, jag är långpromenadoman (!)... kanske lite vikter här och där inte skulle skada :)

    SvaraRadera
  2. Yoga är livet, Yinyoga är favoriten.Långpromenader är helt underbart nu när våren har kommit. Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Härligt att det är yinyogisar som tittar hit:-). Välkommen Lotta, fin blogg du har! Nina, jag har lite träningsvärk i rumpan idag efter långpromenad med vikter..! Kram

    SvaraRadera
  4. Men det kanske jag också ska prova. Jag promenerar en hel del. Tack för tipset!

    SvaraRadera